streda 18. marca 2015

Strach že mi utečie dobrý obchod

Veľa stratových obchodov na Forexe som si privodil sám tým, že som mal strach. Bál som sa toho, že mi utečie príležitosť na dobrý obchod.

To malo za následok, že som sa netrpezlivo chytal každého maličkého náznaku že by sa mohlo jednať o vhodný vstup do obchodu. A to aj napriek tomu, že moja intuícia mi tichučko šepkala aby som ešte počkal.

Najčastejšie chyby boli:

- neuzavretá sviečka
keď chýbalo niekoľko desiatok minút do uzavretia sviečky (4H, 1D a pod) a už to vyzeralo, že sa vytvorí formácia ktorá dáva signál na vstup do obchodu, nebol som schopný počkať a otvoril som obchod. Často sa stalo, že sviečka sa uzavrela do inej formácie a vznikol signál na pohyb trhu opačným smerom

- nedokonalá analýza
To, že som sa ponáhľal aby mi niečo neušlo spôsobovalo, že som nemal dosť času na analýzu trhu. Keby som si dal na čas, mohol som predísť mnohým stratovým obchodom.

Vyššie uvedené chyby spôsobili straty a tie ma dostali pod ešte väčší emocionálny tlak, ktorý spôsobil množstvo ďalších chýb. A tak to pokračovalo a jedna chyba sa nabaľovala na druhú a tretiu až sa spustila doslova lavína chýb, čo nakoniec nevyhnutne viedlo k vymazaniu celého obchodného kapitálu.

Jedna rada na záver:

Neponáhľajte sa. Je pravda, že množstvo dobrých príležitostí vám môže utiecť. Ale Forex tu bude aj zajtra. A prinesie vám príležitosti nové a možno aj lepšie. Múdri ľudia sa dokážu poučiť z chýb druhých. Je to lacnejšie. Tak buďte múdri aj Vy a poučte sa z chýb mojich. Veď Forex Akadémia Vám prináša celú sériu článkov: Chyby za ktoré sa draho platí.

Prajem Vám veľa ziskových obchodov.


InstaForex

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára